██ هـــــــر چی بخوای ██

██ هـــــــر چی بخوای ██

اینم عکس تازه

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

دیوووووووووووووووووووووووونه
ساعت22:18---18 شهريور 1390
واااااااااااا خدا مرگم بده
من داداشم؟؟؟
من دخملم(آجیم)نه داداش
اخی حیف شد
من تی شرت رو میخواستم
بابا خودت باحال و با مرامی کافیه
وب میخوای چیکار؟؟؟تنت سالم


دیوووووووووووووووووووووووووووووووووووونه
ساعت16:47---18 شهريور 1390
سیلام
خوفی؟؟؟
هر چی بخوایم داری؟؟؟من تی شرت اکولایزر میخوام
بابا شوخی کردم
فک کنم تازه وبتو راه اندازی کردی؟اره؟
پاشو بیا وب من یه سر
مطمئن باش بدت نمیاد(حال کردی اعتماد به نفس رو)هاهاهااااااااا
منتظرماااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: mohamad ׀ تاریخ: جمعه 18 شهريور 1390برچسب:عکس,عاشقانه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلااااااام به همه اونایی که به وب گروهی ما اومدن و همه اونایی که خسیسی کردن خب ما دلمون مهربونه انقدام سخت گیر نیستیم. این وبلاگ برای همه چیه یعنی گوناگونه اما ...../ بیشــــــــتر عکسای عاشقانه میزاریم اینجا / /عکسای تازه/ / پس یادتون نره سر بزنید این وب هر روز حتما آپ میشه پس برای اینکه یه چیز فوق العاده رو از دست ندیدن حتما سر بزنین ___ لینکم بزارین ولی اگه مستهجن باشه قول میدم خودم حذفش کنم پس زیادی تلاش نکنید (( لطفا نظر تبلیغاتی نزارید. لینک گذاشتن بهترین تبلیغه ))


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 3bikas3.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM