██ هـــــــر چی بخوای ██

دردسرهای پدر باراک اوباما برای پسرش !

ملیت باراک اوباما بزرگ در 5 سال گذشته همواره خنجری بر گردن رئیس جمهوری امریکا بوده است

همزمان با آغاز فصل انتخابات در امریکا باز هم مخالفان باراک اوباما رئیس جمهوری دموکرات آمریکا به دنبال بهانه ای برای بر زمین کوبیدن وی و زیر سوال بردن هویت آمریکایی اش هستند. این بار گاردین با انتشار یک سند اثبات کرده که نام پدر باراک اوباما زمانی در لیست کنیایی هایی بوده است که حضور آنها در امریکا خطرناک اعلام شده بود. این روزنامه انگلیسی در این خصوص می نویسد: نام باراک اوباما پدر در سندی دیده می شود که در آن امریکایی ها در مخابره اطلاعاتی به انگلیس اعلام کرده اند که  کنیایی هایی که نامشان در این لیست دیده می شود می توانند برای امریکا خطرآفرین باشند.
 
 تاریخ این مکاتبه به سال 1959 بازمی گردد و در آن مقام های امریکایی ابراز نگرانی کرده اند که جوانان کنیایی که به اسم تحصیل به امریکا می آیند پس از مدتی احساس تنفر از سفیدپوستان را در خود پرورش داده و البته احساساتی کاملا ضدامریکایی هم پیدا می کنند. در ادامه مدارک افشا شده دیده شده است که امریکایی ها نسبت به اعطای پذیرش به پدر رئیس جمهوری فعلی امریکا برای تحصیل در دانشگاه هاوایی نیز اعتراض هایی را وارد کرده اند.


ادامه مطلب
نویسنده: mohamad ׀ تاریخ: جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تصوير دختر 19 ساله اي كه حيوان خانگي نامزدش شده است !

چاپ تصویر «تاشا مالتبی» در روزنامه‌ها در ابتدا یادآور خاطره تلخ «لیندی اینگلند»، یکی از سربازان زن آمریکایی را در اشغال عراق توسط این کشور تداعی کرد. انتشار تصویر این زن 21 ساله آمریکایی در حال كشیدن یکی از زندانیان عراقی زندان ابوغریب با طناب بازتاب خبری گسترده داشت و جهان را لرزاند. اما تصویر تاشا، دختر 19 ساله بریتانیایی که با رضایت کامل زندگی حیوانی را بر زندگی انسانی ترجیح داده است با تصویر آن زندانی عراقی، تفاوت بسیار دارد.

تاشا، دانشجوی رشته فناوری موسیقی معتقد است حیوان خانگی نامزدش، «دنی گریوز» است، هرگز بدون قلاده و نامزدش از منزل خارج نمی‌شود، همواره به سبک بربرها لباس می‌پوشد و هیچگاه آشپزی یا نظافت منزلشان را نیز انجام نمی‌دهد. براساس معاینات روان‌شناسان، تاشا از هیچگونه بیماری روانی رنج نمی‌برد و در کمال صحت روحی و روانی به این انتخاب رسیده است. اما این موضوع باعث نمی‌شود که هم‌وطنانش به تنفر وی از خوی انسانی احترام بگذارند و او را در جمع خود بپذیرند

نویسنده: hamid ׀ تاریخ: جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اطلاعاتی در مورد خانه ی هوشمند

هزاران پرسش هنگام ترک منزل به ذهن متبادر می‌شود و همواره افراد نگران روشن گذاشتن وسایل برقی و یا هرنوع سهل انگاری دیگر هستند اما معجزه فناوری این مشکلات را حل کرده و با آن می توان خانه هایی فرمانبردار داشت و با آسودگی از خانه خارج شد.

 

وقتی از خانه بیرون می آیید و هیچ کس در خانه نیست، فکرتان همواره مشغول به این موضوع است که آیا قهوه ساز را روشن گذاشتم، وقتی بیرون آمدم کولر را خاموش کردم، کدام لامپ را فراموش کردم که خاموش کنم؟

این پرسشها با وجود فناوری یک خانه هوشمند یا سیستمی که از آن با عنوان " اتوماسیون خانگی " یاد می کنند، پاسخهای منطقی می یابند، تمام این نگرانی ها به صورت آنلاین رفع می شوند. حتی وقتی هم در خانه هستید این سیستم به کمک شما می شتابد، با نواختن موسیقی مورد علاقه شما هنگام ورود به منزل از شما استقبال می کند، هنگامی که می خواهید فیلم تماشا کنید شدت نور چراغها را کم یا خاموش می کند؟ جادویی در کار نیست، تنها فناوری اتوماسیون خانگی در این میان مورد استفاده قرار گرفته که شما تمام ابزارها و دستگاه های خانگی خود را به نوعی مرتبط می کنید که همه با شما و با یکدیگر مرتبط باشند.


ادامه مطلب
نویسنده: ariyan ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هک انگشتان دست!

 

محققان ژاپني دستگاهي ابداع كرده‌اند كه مي‌تواند انگشتان فرد را كنترل و هك كند.

دستگاه «PossessedHand(دست در اختيار)» كه توسط مهندسان دانشگاه توكيو ساخته شده، با بند به ساعد دست بسته شده و به اعمال جریانهای الکتریکی براي هدايت حركت مفاصل انگشتان مي‌پردازد.

كل اين دستگاه شامل يك ريزكنترلگر و يك جفت نوار ساعد بوده كه روي هم از 28 پد برخوردارند. هر كدام از اين پدها بر روي يك حس خاص عضلات تخصص دارد.

يكي از كاربردهاي اين دستگاه در حوزه موسيقي است. براي مثال مي‌توان براحتي اين دستگاه را براي آموزش يك ابزار خاص موسيقايي برنامه‌ريزي كرد.


ادامه مطلب
نویسنده: ariyan ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

يك فرانسوي مدعي شد كه پسر هيتلر است

" من پسر هيتلر هستم"، اين جمله‌اي بود كه ژان ماري لوره به فرانسوا ژيبول، يك وكيل فرانسوي در سال 1979 گفت.

به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، مجله فرانسوي لوپوئن، يك گزارش اصلاح شده از داستان باور نكردني ژان ماري لوره كه ادعا كرده فرزند هيلتر ، ديكتاتور آلمان است، منتشر كرده است.

به گزارش لوپوئن، آدولف هيلتر در سال 1917 در فرانسه با مادر لوره كه يك دختر 16 ساله به نام شارلوت لوبژوا بوده ملاقات مي‌كند.

آدولف هيلتر در زمان جنگ جهاني اول در زماني كه يك سرجوخه ارتش آلمان بوده در فرانسه با اين دختر آشنا مي‌شود.

در اين گزارش آورده شده است: لوبژوا ملاقات خود با اين سرباز آلماني را به ياد مي‌آورده و گفته است اولين باري كه هيتلر را ملاقات كرده در حال درو يونجه به همراه زنان ديگر بوده است.
 


ادامه مطلب
نویسنده: alireza ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ایفای نقش بازیگر زن فراری ایرانی (گلشیفته ی فراهانی ) در فیلم های خارجی !
فیلم جای اژدها (There be dragons) فیلمی به کارگردانی رولند جفی و بازیگری گلشیفته فراهانی در نقش لیلا محصول سال ۲۰۱۱ است.

 
  فراهانی در پروژه تازه کارگردان رولند جافی که یک فیلم درام است،در نقش لیلا با او همکاری می‌‌کند.
 
فیلم There Be Dragons محصول سال 2011 میلادی– اسپانیا و در ژانر بیوگرافی، درام به مدت 122 دقیقه می باشد و دیدن این فیلم به افراد زیر 13 سال در خارج از ایران نیز به هیچ وجه توصیه نمی شود.
 

داستان فیلم در بحبوحه ی جنگ داخلی اسپانیا و در حالی که وحشت همه جا را فرا گرفته، او توسط یک روزنامه نگار به ارتباطات عمیق پدرش و نفوذ عمیق و تاریک او در زندگی است، پی می برد.


ادامه مطلب
نویسنده: mohamad ׀ تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرانجام گلشیفته فراهانی

" گلشیفته فراهانی " فرزند " بهزاد فراهانی " از بازیگران سرشناس سینمای ایران ، پس از آنکه انحطاط اخلاقیش را با برهنگی و رقاصه‌گی در فیلمها به نمایش عموم گذاشت ، در آخرین گام سقوطش در گرداب مسائل غیر اخلاقی، با قبول نقش یک روسپی و توهین به هویت زنان افغانی ، بار دیگر تأسف اهالی هنر را بر انگیخته است.

 

در این فیلم که نویسنده فیلم نامه آن یک افغانی است ، این خواننده و بازیگر مستهجن نقش‌های سخیف ، عریان شده و روابط جنسی غیر اخلاقی با مردان دیگر برقرار می کند تا از این راه کسب معاش کند.

 

وی که نماد به اصطلاح یک زن افغانی است اعلام می کند که دیگر تسبیح را با یاد خدا نخواهد چرخاند!


ادامه مطلب
نویسنده: mohamad ׀ تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بیوگرافی کیت وینسلت

كيت وينسلت

كيت اليزابت وينسلت مشهور به رز انگليسي با 168 سانتي متر قد يكي از بازيگران معروف هاليوود است.از كيت مي پرسم كه كدام يك از شخصيتهايي كه تاكنون در نقش آنها بازي كرده است بيشتر علاقه دارد. او جواب مي دهد بالسي.

او ترجيح مي دهد چكمه بپوشد تا كفش معمولي چون احساس مي كند پاهايش بر روي زمين استوارتر است.      

خانه اصلي كيت در انگليس است البته او هم در انگلستان (لندن) و هم در آمريكا (نيويورك) خانه دارد و مي توان گفت مقيم هر دو كشور است به خاطر تعصبي كه به مليت و خانواده خود دارد خانه اصلي خود را لندن مي داند.او بعد از فيلم تايتانيك گفته بود: «من يك انگليسي هستم و هميشه عاشق انگلستان بوده ام من هيچگاه علاقه به ترك كشورم به هيچ دليل خاصي ندارم.»


ادامه مطلب
نویسنده: mohamad ׀ تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:بیوگرافی , بازیگران , سینما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی و استثنایی محسن چاوشی به نام مترو

شعر و ملودی : محسن چاوشی – تنظیم : محسن چاوشی

 


دانلود با لینک مستقیم با حجم 2.4 مگابايت
راهنمای دانلود + حل مشکل خرابی فایل
 

نویسنده: hamid ׀ تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:دانلود,دانلود,موزیک, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

غول‌هاي هك دنيا را بشناسيد

بحث حملات اينترنتي و هك‌هاي مختلف در سال‌هاي اخير چنان پيش رفته و جدي شده كه متخصصان فضاي مجازي سال 2012 ميلادي را به عنوان سال جهنمي ناميدند. اكنون افراد مختلفي در قالب هكرهاي «كلاه‌سياه» و «كلاه‌سفيد» به فعاليت در فضاي مجازي مشغول هستند و كار به جايي رسيده كه حتي دولت‌هاي برخي كشورها هم وارد اين حوزه شده‌اند. با اين وجود، همچنان برخي افراد به عنوان غول‌هاي هك يا سردم‌داران اين بخش شناخته مي‌شوند.

يك پايگاه اينترنتي به معرفي برخي از بزرگ‌ترين هكرهاي جهان اقدام كرده و عكس هريك از آن‌ها را به همراه توضيحاتي منتشر كرده است.

ادامه مطلب
نویسنده: alireza ׀ تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ادرار سربازان آمریکایی بر جنازه افغانی ها

فیلمی در سایت اینترنتی یوتیوپ منتشر شده که نشان می دهد 4  سرباز آمریکا در اقدامی توهین آمیز، بر روی جنازه های 3 افغانی، ادرار می کنند.

به گزارش خبرگزاری ها، به نظر می رسد این جنازه ها مربوط به اعضای گروه طالبان باشد.
یکی از نظامیان آمریکایی در این فیلم به شوخی خطاب به یکی از جنازه ها می گوید: برای تو روز لطیفی آرزومندم ای دوست.

انتشار این فیلم در فضای مجازی با واکنش های بسیاری روبه رو شده است.
وزیران دفاع و خارجه  و نیروی تفنگداران دریایی آمریکا ضمن ابراز تاسف از این موضوع، وعده تحقیق و پیگیری داده اند.
 


ادامه مطلب
نویسنده: alireza ׀ تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:خبر,خبر,خبر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کودکی که پلیس را 24 ساعت سرکار گذاشت !

به گزارش روزنامه ایندیپندنت نوشت: پلیس منطقه "وست یورکشایر" انگلیس بیش از 24 ساعت وقت خود را صرف جست‌وجو برای یافتن کودکی کرد که در تماس با اورژانس اعلام کرده بود در حالی که با مادر بیهوش خود در خانه تنهاست، در به روی آن‌ها قفل شده و او آدرس خانه‌شان را نیز نمی‌داند.

پلیس پیش از این زمانی که نتوانسته بود کودک یا مادر وی را شناسایی کند، با انتشار بخشی از مکالمه ضبط شده، از مردم خواسته بود تا در یافتن این کودک به پلیس کمک کنند. این کودک که گفته بود 3 ساله است، خود را "الی" نامیده و عنوان کرده بود که مادرش بر زمین افتاده و بلند نمی‌شود.

پلیس از صبح دیروز به دنبال یافتن این کودک و مادرش بود، با این وجود نتوانسته بود نشانی از این دو بیابد.

چندین تیم جستجو و شناسایی پلیس در مناطق مختلفی که این کودک نشانی‌هایی در مورد آن‌ها داده بود، به جستجو برای یافتن خانواده این کوددک مشغول شدند.

بنا بر این گزارش، در اتفاقی غیرمعمول، شماره تماس‌گیرنده نیز در ابتدا قابل شناسایی و ردیابی نیز نبوده است. اما با ادامه بررسی‌ها مشخص شد که شماره تلفن همراه تماس گیرنده مربوط به "بردلینگتون" در "یورکشایر" شرقی است.

با مراجعه پلیس به این آدرس، مشخص شد که این شماره مربوط به 2 دختر 10 ساله بوده و این تماس به کلی شوخی بوده که به مدت بیش از 24 ساعت بخشی از نیروی پلیس انگلیس را به خود مشغول کرده است.

نویسنده: alireza ׀ تاریخ: جمعه 12 مرداد 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پورشه ۹۱۸ اسپایدر + عکس وتوضیح

کمپانی پورشه جدیدترین خودروی اسپرت خود را با نام  ۹۱۸ Spyder را در Motor Show به نمایش گذاشت. این خودرو بر اساس پلت فرم مسابقه ای پورشه RS Spider ساخته شده است و توسط دو موتور V8 با قدرت ۵۰۰ اسب بخار و یک جفت موتور الکتریکی کار می کند. قدرت باتری موتور الکتریکی را می توان از منابع برق خانگی شارژ کرد. حداکثر سرعت این خودرو به ۳۲۰ کیلومتر در ساعت می رسد. ساختار بیرونی آن با تکنولوژی بالا و از مواد بسیار سبک ساخته شده است.


ادامه مطلب
نویسنده: fereshte ׀ تاریخ: یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:خبر,خبر,خبر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

استفاده از لیزر برای تغییر رنگ چشم

پزشکی آمریکایی ادعا می کند با یک جراحی کوتاه و 20 ثانیه ای لیزری می تواند رنگ چشمها را از قهوه ای به آبی تغییر دهد.

"گرگ هومر" از مرکز پزشکی "استروما" در کالیفرنیا می گوید شیوه درمانی جدید وی با عنوان "چشمان درخشان" می تواند جایگزینی دائمی برای لنزهای رنگی چشمها باشد.

در این شیوه درمانی از لیزر برای رنگدانه های قهوه ای رنگ ملانین از لایه بیرونی عنبیه استفاده می شود و به این شکل رنگدانه های آبی فرصت پیدا می کنند طی دو تا سه هفته جایگزین رنگدانه های قهوه ای شوند اما این جراحی غیر قابل بازگشت است زیرا رنگدانه های قهوه ای دیگر نمی توانند رشد کرده و جایگزین رنگ آبی شوند.

رنگ چشم افراد با چشمان قهوه ای رایجترین رنگ چشم در جهان به شمار می رود، در این رنگ دیده می شود که لایه خارجی رنگدانه های عنبیه چشم این افراد قهوه ای رنگ است.

افراد چشم آبی نیز در چشمان خود ملانین دارند اما این رنگدانه در پس عنبیه انباشته شده است، این به آن معنی است که چشمها طول موجهای طولانی تری از نور را جذب می کنند و طول موجهای کوتاهتری را بازتاب می دهند.

بر اساس گزارش تلگراف، هومر می گوید این جراحی زیبایی سه هزار پوند هزینه خواهد داشت و تا 18 ماه آینده در کشورهای مختلف جهان مورد استفاده قرار خواهد گرفت، با این همه به نظر می رسد این شیوه همچنان در حال سپری کردن دوران آزمایشهای بالینی به سر می برد.

نویسنده: alireza ׀ تاریخ: یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عمر باتری کدام تلفن هوشمند طولانی تر است؟

اگرچه تلفن‌های نسل چهارم (۴G) بسیار سریع‌تر از تلفن‌های نسل سوم (۳G) هستند اما به داشتن عمر کوتاه باتری که شاید در برخی موارد کمتر از چهار ساعت باشد، بدنام شده‌اند.

خوشبختانه تلفن هوشمند جدید موتورولا شهرت عمر کوتاه باتری تلفن‌های نسل چهارم را تغییر داده، چراکه عمر این گوشی آندرویدی در آزمایش‌های انجام شده با تنظیم ۴۰ درصد روشنایی، هشت ساعت و ۲۵ دقیقه کامل بوده است.
طبق آزمایش‌ها، عمر باتریDroid RAZR Maxx، سه ساعت و ۴۰ دقیقه بیشتر از Droid RAZR اصلی (۴:۴۵) و یک ساعت و ۴۳ دقیقه بیشتر از Samsung Droid Charge با (۶:۴۲) است.

نویسنده: alireza ׀ تاریخ: یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دانلود انیمیشن عصر یخبندان 4 - Ice Age 4: Continental Drift 2012

دانلود انیمیشن عصر یخبندان ۴ Ice Age Continental Drift 2012 ، کیفیت پرده ای

نام انیمیشن : Ice Age Continental Drift 2012

ژانر : انیمیشن ، ماجراجویی

حجم : 314 مگابایت

کیفیت : CamRip ، پرده ای

زیرنویس فارسی : ندارد

بقیه در ادامه:


ادامه مطلب
نویسنده: hamid ׀ تاریخ: شنبه 7 مرداد 1391برچسب:دانلود,دانلود,انیمیشن, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دانلود تيتراژ سريال خداحافظ بچه با صداي علی لهراسبی

دانلود تيتراژ سريال خداحافظ بچه با صداي علی لهراسبی

 


دانلود با لینک مستقیم با حجم 4.92 مگابايت
پسورد فایل فشرده: www.harchi90.com
راهنمای دانلود + حل مشکل خرابی فایل
 


 

نویسنده: hamid ׀ تاریخ: شنبه 6 مرداد 1391برچسب:دانلود,دانلود,موزیک, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جليلي به نام چرا

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جليلي به نام چرا با 3 کیفیت متفاوت . . .
l ترانه سرا : مهسا جلاليان - تنظيم کننده : سامان جليلي l


دانلود با لینک مستقیم با حجم 2.20 مگابايت
پسورد فایل فشرده: www.harchi90.com
راهنمای دانلود + حل مشکل خرابی فایل


 

نویسنده: hamid ׀ تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:دانلود,دانلود,موزیک, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دختر اروپایی و پسر آفریقایی در رستوران !

در سالن غذاخوری دانشگاهی در اروپا . یک دانشجوی دختر با موهای قرمز که از چهره‌اش پیداست اروپایی است، سینی غذایش را تحویل می‌گیرد و سر میز می‌نشیند. سپس یادش می‌افتد که کارد و چنگال برنداشته، و بلند می‌شود تا آنها را بیاورد. وقتی برمی‌گردد، با شگفتی مشاهده می‌کند که یک مرد سیاه‌پوست، احتمالا اهل ناف آفریقا (با توجه ...به قیافه‌اش)، آنجا نشسته و مشغول خوردن از ظرف غذای اوست!

بلافاصله پس از دیدن این صحنه، زن جوان سرگشتگی و عصبانیت را در وجود خودش احساس می‌کند. اما به‌سرعت افکارش را تغییر می‌دهد و فرض را بر این می‌گیرد که مرد آفریقایی با آداب اروپا در زمینه اموال شخصی و حریم خصوصی آشنا نیست. او حتی این را هم در نظر می‌گیرد که شاید مرد جوان پول کافی برای خرید وعده غذایی‌اش را ندارد. در هر حال، تصمیم می‌گیرد جلوی مرد جوان بنشیند و با حالتی دوستانه به او لبخند بزند. جوان آفریقایی نیز با لبخندی شادمانه به او پاسخ می‌دهد.
 

بقیه در ادامه:


ادامه مطلب
نویسنده: alireza ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هفـت گنـاه كبيـره اروپـا

راهب يوناني "اواگريو دُپونتو" در اوايل عصر مسيحيت فهرستي از هشت گناه کبيره را به دست داد تا اصلي‌ترين خواهش‌هاي نفساني انسان را بشناساند. ارتکاب هر کدام از اين گناهان مي‌توانست انسان را به جهنم محکوم کند. پاپ "گرگوري" در قرن شانزدهم در فهرست گناهان کبيره اصلاحاتي را صورت داد و فهرستي هفتگانه و رسمي را از اين گناهان منتشر کرد.

در فهرست وي "اندوه" ديگر گناه شمرده نمي‌شد و جاي خود را به "تنبلي" داد. گناهان هفت‌گانه عبارتند از: تکبر، آز، شهوت، حسادت، خشم، شکم‌ پرستي و تنبلي. هفت گناه کبيره از موضوعات مورد علاقه در وعظ و خطابه‌ها، نمايشنامه‌هاي اخلاقي و هنر اروپاي قرون وسطي بوده ‌است. حالا چهار قرن پس از پاپ گرگوري فهرست ديگري از گناهان كبيره تهيه شده است

به گزارش ايسنا روزنامه آلماني "تسايت" هفت گناه بزرگي را كه از هفت كشور قاره سبز سر زده و بحران مالي كنوني را در اتحاديه اروپا پديد آورده است، به قلم هفت نويسنده گرده آورده است. فهرست تسايت در پاره‌اي موارد با فهرست پدر گرگوري مشترك بوده و در پاره‌اي موارد اين‌گونه نيست.

بقیه در ادامه:


ادامه مطلب
نویسنده: alireza ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هشت راز بي‌پاسخ فضا كه دانشمندان را سردرگم كرده است!

دانشمندان با تمام تلاش خود براي شناسايي اسرار فضا، همچنان در برابر هشت سؤال بزرگي قرار دارند كه تا كنون بي‌پاسخ مانده‌اند.
 
اين سوالات از اسرار ماده تاريك كه 73 درصد جهان را تشكيل داده اما هيچ گاه شناسايي نشده، تا سوالاتي در مورد علت حرارات بسيار زياد خورشيد را در بر مي‌گيرند.
 
اين سوالات كه توسط سايت معتبر علمي ساينس تنظيم شده، همگي توسط دانشمندان برجسته حوزه‌هاي خود مطرح شده كه هر كدام در مورد آنها مقاله‌هايي ارائه كرده‌اند.
 
با اين حال در برخي موارد حتي دانشمندان نيز اذعان كرده‌اند كه برخي از اين اسرار هيچگاه حل نخواهند شد.
 
رابرت كنتز، معاون سردبير اخبار ساينس اظهار كرد: هر راز مطمئنا در صورت وجود راه حل، از طريق رصدهاي نجومي گشوده خواهد شد. در حداقل يكي از موارد، متخصصان در مورد قابل حل بودن يك سوال به نظر ساده ترديد دارند.
 
يكي از بزرگترين اسرار به ماده تاريك تعلق داشته كه دانشمندان معتقدند هيچگاه حل نخواهد شد.
 
سيمون وايت، فيزيكدان نجومي موسسه فيزيك نجومي مكس پلانك آلمان اظهار كرد: بخشي از اين راز اين است كه هيچ نشانه‌اي از قابل حل بودن آن در دست نيست. 
 
بقیه در ادامه:
 
 


ادامه مطلب
نویسنده: alireza ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آتش سوزی در اسپانیا / گزارش تصویری

حوادث - آتش سوزی جنگل های شمال شرق اسپانیا که منجر به مرگ 4 نفر - از جمله یک دختر نوجوان شده گفته می شود بدترین آتش سوزی دهه های اخیر توصیف شده است.

هلی کوپتر آتش نشانی در حال آب پاشیدن به شعله های آتش در تارادس (Tarrades) در شمال استان گیرونا (Girona) است

این عکس یک آتش نشان را نشان می دهد که به میان حیواناتی آمده که بر اثر بروز آتش سوزی در نزدیکی دارنیوس (Darnius) تلف شده اند

بقیه در ادامه


ادامه مطلب
نویسنده: ariyan ׀ تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:خبر,خبر,خبر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بیوگرافی ماریون کوتیلارد

ماریون کوتیلارد متولد 30 سپتامبر 1975 بازیگر فرانسوی برنده ی جایزه ی اسکار است. او به همراه جولیت بینوچه، کاترین دینیو، سوفی مارکو، آدری تاتو و اوا گرین، یکی از پرافتخارترین بازیگران فرانسوی در جهان است.

پدرش ژان کلود کوتیلارد کارگردان سابق  تئاتر و مادرش نيسما يك بازیگر بود. ماريون بازیگری را در اوایل دهه 90 در یکی از نمایش های پدرش آغاز کرد. لوک بسون او را برای نقش لیلی در فیلم پرفروش تاکسی (1998) انتخاب کرد که اولین نقش مهم سینمایی او بود. این فیلم به خاطر موفقیتش دو دنباله هم داشت که او به خاطر ایفای نقش لیلی در دوتای آنها مورد تحسین قرار گرفت. او با ایفای خوب نقش هایش در Les jolies choses محصول 2001  و Lisa  محصول 2001 و Une affaire privée نظر مثبت منتقدین را جلب کرد.

بقیه در ادامه:


ادامه مطلب
نویسنده: mohamad ׀ تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:بیوگرافی , بازیگران , سینما, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلااااااام به همه اونایی که به وب گروهی ما اومدن و همه اونایی که خسیسی کردن خب ما دلمون مهربونه انقدام سخت گیر نیستیم. این وبلاگ برای همه چیه یعنی گوناگونه اما ...../ بیشــــــــتر عکسای عاشقانه میزاریم اینجا / /عکسای تازه/ / پس یادتون نره سر بزنید این وب هر روز حتما آپ میشه پس برای اینکه یه چیز فوق العاده رو از دست ندیدن حتما سر بزنین ___ لینکم بزارین ولی اگه مستهجن باشه قول میدم خودم حذفش کنم پس زیادی تلاش نکنید (( لطفا نظر تبلیغاتی نزارید. لینک گذاشتن بهترین تبلیغه ))


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 3bikas3.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM