██ هـــــــر چی بخوای ██

ارتباط ترسناک ترین دیکتاتورها با معشوقه هایشان

سی ان ان براساس کتابی به نام « نامه های عاشقانه مردان بزرگ » به قلم « جان کیرکلند» نگاهی دارد به نامه های عاشقانه دیکتاتورهای بزرگ اروپا. این کتاب دربرگیرنده نامه های رجال سیاسی معاصر و قرون اخیر است که به گفته نویسنده بسیاری از آنها مردان درستکاری بودند ولی در عین حال دیکتاتورها را نیز شامل می شود.

نویسنده می گوید:« اکثر مردان پر قدرت در عین حال در زمینه احساسات شخصی نیز بسیار پر شور بوده اند و بنابراین نامه های عاشقانه آنها نیز بسیار پر حرارت اند. نکته دیگر این است که دیکتاتورها نیز با تمام قساوت و بی رحمی عاشق می شوند ولی نگاهی به زندگی آنها نشان می دهد که رابطه عاشقانه با آنها هیچگاه سرانجام خوشی ندارد.»

ژوزف استالین در سال ۱۹۱۱ با معشوقه و همسر خود « نادیا» در جریان فرار از تبعید در سیبری آشنا شد. خانواده « نادیا» به استالین پناه دادند و آنها در سال ۱۹۱۹ وقتی که استالین ۴۱ ساله و او دختر جوانی بود ازدواج کردند. آنها یک پسر به نام « واسیلی » و یک دختر به نام « سوتلانا» داشتند.


ادامه مطلب
نویسنده: mohamad ׀ تاریخ: سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:جالب,جالب,جالب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلااااااام به همه اونایی که به وب گروهی ما اومدن و همه اونایی که خسیسی کردن خب ما دلمون مهربونه انقدام سخت گیر نیستیم. این وبلاگ برای همه چیه یعنی گوناگونه اما ...../ بیشــــــــتر عکسای عاشقانه میزاریم اینجا / /عکسای تازه/ / پس یادتون نره سر بزنید این وب هر روز حتما آپ میشه پس برای اینکه یه چیز فوق العاده رو از دست ندیدن حتما سر بزنین ___ لینکم بزارین ولی اگه مستهجن باشه قول میدم خودم حذفش کنم پس زیادی تلاش نکنید (( لطفا نظر تبلیغاتی نزارید. لینک گذاشتن بهترین تبلیغه ))


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 3bikas3.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM